Takk for at du besøker bloggen min :-) Legg gjerne igjen ett hyggelig spor etter deg :-)

lørdag 3. september 2016

Color my world med ditt smile

 
Her har jeg laget en mixmedia lo med noen gamle
bilder av min eldste datter som har satt opp sitt
vakre foto fjes!!!! Jeg har prøvd meg på en for meg
ny teknikk hvor jeg har spraiet på en plast bit for
så å trykke den på arket. Jeg har også brukt noen
stempler her. Jeg er kanskje ikke helt super fornøyd
med denne lo'en, men det er gøy å kline litt :-)
Sender den til Scrappelyst sin mix media utfordring.
 
 
Sender også denne lo'n til:
 
Aud sentiments   Alt er lov + tekst
Crafty ribbons  Alt er lov + bånd
 
Tor jammen jeg tar en tur inn på hobby rommet mitt
igjen ;-)
Ønsker dere alle en flott Lørdag :-)

10 kommentarer:

  1. Wonderful page .Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥
    Aud Sentiments
    My Blog As I do Rodos

    SvarSlett
  2. Fabulous page and love the beautiful pics -love the background
    Carol x

    SvarSlett
  3. Great page the design is lovely Thanks for playing Crafty ribbons Challenge Love and hugs Carole x Design Team

    SvarSlett
  4. Jo minsann jag ser lite band på din LO! Kul att du är med i Crafty Ribbons utmaning; välkommen tillbaka till oss!

    Charlotta // La Vikinga ( Crafty Ribbons design team)

    SvarSlett
  5. Kjempefin lo du har laget. Herlige farger. Takk for du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Lise

    SvarSlett
  6. Herlig LO du har laget. Spennende bakgrunn. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  7. Herlig og fargerik LO
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  8. Love your layout, the colours. The back ground is fantastic.
    thanks for joining our challenge over at
    http://creativeartistemixedmedia.blogspot.com.au/
    Debbie Dt

    SvarSlett
  9. Stunning layout,awesome background...thank you for joining us at Aud Sentiments...hugs Željka DT

    SvarSlett
  10. Så herlig å se en LO <3 Og flott var den og :)
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen :) Pia

    SvarSlett

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene som
dere legger igjen :-) De setter jeg utrolig stor pris på :-)